Gravestone - Sickening (Januar 2018)

Christhate

Deaf Dealer
Raw Skull Recordz, Proudly presents: The signing of Svensk Dödsmetall act "Gravestone"

Gravestone%20announce%20RSR_zpsdqgigknf.png


Raw, Unpolished, Svensk Dödsmetall... The old passioned way, Never the Fashioned way!
Entombed meets Dismember meets Carnage meets Nihilist.

1 MCD and 1 Full Length will be released upon you!!!

Rotten Kill” MCD will see the light, early 2017.
in co-operation with German Neckbreaker Records.

Full Length, will destruct your paths mid 2017!!!

Be prepared!!!

https://www.facebook.com/GravestoneSwe/?fref=ts


http://rawskullrecordz.bigcartel.com/
 
Gravestone - Sickening

Gravestone is back with their debut album “Sickening”!!
While the "Rotten Kill" mcd was some sick solid swedeath, this album is even tighter and more crushingly heavy!!!
Its killer leads and mid-tempo crushing is old school to the bone!!

-Drums were recorded at the Bloodshed Studios by Jimmy Lundqvist (Entrails).
-Guitars, bass and vocals recorded at Tombthrasher Studios by Penki Samuelsson (Entrails. Gravestone).
-Mixed and mastered by Penki Samuelsson
-Album art by Patrik Tegnander, Chainsaw Design (Gravebomb).

-CD
-MC, Limited to 50 Green copies
-T-shirts, Gildan Heavy cotton
-Long sleeve, Gildan Ultra cotton

Sickening will be out on Raw Skull Recordz end of January/early February 2018.

Pre-order NOW!!!

And in the mean time, feel free to share the shit out of it!!!


www.rawskullrecordz.org
 
Trotz des frech von meinen ganz alten Faves entliehenen Bandnamens ist das sehr hübsch, was die Jungs abziehen. Schwedischer Death Metal, so wie er mir am besten gefällt; songorientiert, ultraheavy, walzend, verständlicher Gesang... Passt alles und hat einiges von DISMEMBER.
 
Wieso zusammen gesetzt? Leuten sehn als erste das alte neus und hauen gleich wieder ab. Danke??
Na, damit es nicht drölfzig Threads zu ein und derselben Band gibt...weiß doch jeder das die Neuigkeiten unten bzw. hinten stehen :D

Auf die Gravestone freue ich mich ungehört :)

(Bestellen tu ich aber erst mitte Januar wenn es wieder Geld gibt:hmmja:...bestimmt dann wieder alle Shirts weg :hmmja:)
 
Na, damit es nicht drölfzig Threads zu ein und derselben Band gibt...weiß doch jeder das die Neuigkeiten unten bzw. hinten stehen :D

Auf die Gravestone freue ich mich ungehört :)

(Bestellen tu ich aber erst mitte Januar wenn es wieder Geld gibt:hmmja:...bestimmt dann wieder alle Shirts weg :hmmja:)

Da hast du dann großen Chance drauf. Die long sleeves fliegen wirklich wie verrückt raus.
 
Zurück
Oben Unten