COLD EARTH - Your Misery, My Triumph CD [out soon]

Dieses Thema im Forum "INFERNO - Death Metal & Black Metal" wurde erstellt von Sol Records, 7. Mai 2020.

1. The Corrosion

The Corrosion Till Deaf Do Us Part

Sehr gut! Wollte gerade heute bei der CD zuschlagen, um zu merken, dass die ausverkauft ist.

Sol Records und Noisenberg gefällt das.
  2. Noisenberg

Noisenberg Till Deaf Do Us Part

Ging mir ähnlich. Hab vor kurzem doch mal rein gehört und fand es überraschend gut.

3. Glaurung1308

Glaurung1308 Deaf Dealer

Das sind doch mal gute News. Nach der Krachmucker Empfehlung und anschließendem reinlauschen war ich auf der Suche nach der Vinyl... wird dann gleich im März gekauft :top:

Sol Records gefällt das.
  4. The Sleeper

The Sleeper Deaf Dealer

Folter Records hat die CD noch lieferbar. Jedenfalls habe ich sie heute dort bestellt.

Occultmetallum gefällt das.
  5. Occultmetallum

Occultmetallum Till Deaf Do Us Part

Ich sollte auch so langsam endlich mal bestellen.

6. Thalon

Thalon Till Deaf Do Us Part

Leider war ich mal wieder zu spät. Freue mich auf die zweite Auflage. Gibt es schon ne zeitliche Vorstellung?

7. Sol Records

Sol Records Deaf Leppard

Der CD Repress wird in ca. 2-3 Wochen fertig sein und die zweite Auflage der LP Ende Februar/Anfang März.

Too Soon to tell, Luger und Thalon gefällt das.
  8. Luger

Luger Deaf Dealer

Super, ich brauche das Teil auch noch - am liebsten als LP, CD geht aber auch.

Sol Records und Thalon gefällt das.
  9. giant squid

giant squid Till Deaf Do Us Part

Sehr gut. Nachdem ich da, wie einige hier, zunächst gar nicht reingehört hatte, gefällt mir das ausgesprochen gut und darf daher als Vinyl ins Haus

Too Soon to tell, Thalon und Sol Records gefällt das.
  10. Sol Records

Sol Records Deaf Leppard

OUT NOW on SOL RECORDS

COLD EARTH - Your Misery, My Triumph CD
    identical second press

COLD EARTH is a project consisting of several members from our very own Sol Records circle. The sole purpose of this project is a nostalgic glance at the radical late 90s / early 00s Black Metal movement, and paying tribute to this particular era, its atmosphere and its protagonists. Embodied in grim and unpleasant Black Metal that transpires the atmosphere of an abandoned cemetery in autumn, "Your Misery, My Triumph" is an homage to an intense, somewhat strange yet magical time that significantly shaped some North-Eastern teens-or-twens perception of the underground, and the ideals that they embrace ever since. We know this has been done thousands of times before, but we'll always prefer raw, unsophisticated but honest nostalgia to any degenerated attempts of 'individuality'.

CD comes with 8-sided booklet
    Limited to 500 copies

feat.
    St. (Shores of Ladon, Thorybos, Shroud of Satan etc.) - Guitars, bass
    T.B. (Thorybos) - Vocals
    FN (Thorybos, Stygian Temple) - Guitars
    M. (Thorybos, Stygian Temple) - Drums

Full Album Stream on Youtube

Buy:
    Label:
    Sol Records Onlineshop
    Bandcamp
    Band:
    Bandcamp

www.solrecords.de

11. Sol Records

Sol Records Deaf Leppard

On February 5th, 2021 there is a 20% discount on all releases on our bandcamp page. This also includes our current CD releases (Illunis, Cold Earth, Via Sinistra)
    Visit: https://soldeviantrecords.bandcamp.com/
    code: blackmetal

12. Sol Records

Sol Records Deaf Leppard

Along with the upcoming second edition of the Cold Earth - Your Misery, My Triumph LP, Sol Records will release a limited T-Shirt with the Album art.

No Preorder!

Danzig, Kränk Sinatra, grim. und 5 anderen gefällt das.
  13. grim.

grim. Till Deaf Do Us Part

cold earth shirt:

fruit of the loom shirt rohling:

14. Sol Records

Sol Records Deaf Leppard

OUT NOW on SOL RECORDS

COLD EARTH - Your Misery, My Triumph LP Re-Edition

Second Edition on White Vinyl
    Limited to 287 copies

COLD EARTH - Your Misery, My Triumph T-Shirt

Limited to 100 copies
    FotL Heavy Cotton, S-XXL

COLD EARTH is a project consisting of several members from our very own Sol Records circle. The sole purpose of this project is a nostalgic glance at the radical late 90s / early 00s Black Metal movement, and paying tribute to this particular era, its atmosphere and its protagonists. Embodied in grim and unpleasant Black Metal that transpires the atmosphere of an abandoned cemetery in autumn, "Your Misery, My Triumph" is an homage to an intense, somewhat strange yet magical time that significantly shaped some North-Eastern teens-or-twens perception of the underground, and the ideals that they embrace ever since. We know this has been done thousands of times before, but we'll always prefer raw, unsophisticated but honest nostalgia to any degenerated attempts of 'individuality'.

feat.
    St. (Shores of Ladon, Thorybos, Shroud of Satan etc.) - Guitars, bass
    T.B. (Thorybos) - Vocals
    FN (Thorybos, Stygian Temple) - Guitars
    M. (Thorybos, Stygian Temple) - Drums

Stream on Youtube

Buy:
    Sol Records Webshop
    Sol Records Bandcamp
    Bandcamp Cold Earth

15. Thalon

Thalon Till Deaf Do Us Part

Bestellt :top:

DeadRabbit, grim. und Sol Records gefällt das.
  16. grim.

auch bestellt.
    egal.
    finds zu gut.

wenn es einläuft, entweder weniger bier oder ärmel ab als sommer hitzehass bekleidung für daheime.

DeadRabbit, El Guerrero, Thalon und 2 anderen gefällt das.
  17. Braininavat

Braininavat Dawn Of The Deaf

LP bestellt.
    Erstmal ohne Shirt, ich hab die Woche schon lachend 40 Eurodollar in Shirts versenkt.

18. grim.

the fleischgefängnisbekleidungsuniformierungs struggle is real.

19. Goathammer

Goathammer Deaf Dealer

Eines der besten Alben 2020 für mich. Freu mich schon wie Bolle auf das Vinyl!

Sol Records, Thalon und grim. gefällt das.
  20. DeadRabbit

DeadRabbit Till Deaf Do Us Part

Hab mir mal die CD bestellt.
    Bin momentan eh in so 'ner "ichhabCDsdochechtgerne'-Phase.:)

OK Mehr Informationen

Diese Seite verwendet Cookies. Erfahrt in unserer Datenschutzerklärung mehr darüber, wie wir Cookies einsetzen und wie Ihr eure Einstellungen ändern und Cookies deaktivieren könnt.