Come, Reap - The Devil's Blood & Selim Lemouchi

Weiss jemand, wann diese Gott-7" erscheint?

Quelle FB

Release planning!
Production times at pressing plants are becoming longer and longer.
The Pisswitch / St Barthelemy's Tempe LP has arrived. All orders have been shipped. The Koldovstvo LP 2nd press should be done by now. We don't have an exact date yet but this was the prognose of the pressing plant. Fingers crossed they will arrive next week. As soon as they arrive, we'll start shipping all orders. The second run of CD's will ship at the same time.

The Gott 7" is scheduled for late August.

The Wolves in the Condo 7" is scheduled for late September. The Invunche repress is scheduled for late September. The Lhaäd LP/CD/MC is scheduled for November. Please mind these dates aren't set in stone. We'll post updates on these timings when we have them.

Also Später August, so Gott will.
 
yessssssssss, heard it, seen it, done it:verehr: extra Laptop zur arbeit mitgenommen und Pause vorgezogen, yiehah! Was freue ich mich v.a. über das Demo als Vinyl. Den Rest habe ich in den Lavish-Editionen, aber irgendwie mussten sie jetzt nochmal in der neuen Version sein... Hipster-Live schwiiiiing!
 
yessssssssss, heard it, seen it, done it:verehr: extra Laptop zur arbeit mitgenommen und Pause vorgezogen, yiehah! Was freue ich mich v.a. über das Demo als Vinyl. Den Rest habe ich in den Lavish-Editionen, aber irgendwie mussten sie jetzt nochmal in der neuen Version sein... Hipster-Live schwiiiiing!
Ich hab mit der Band wenig am Hut, aber alleine hier mitzubekommen, welchen Aufwand Du zum Bestellen auf Dich nimmst und wie Du Dich über das Gelingen freust, das ist einfach nur schön zu lesen und freut mich wiederum. Win-win für alle. :feierei:
 
Ich finde die Preispolitik ziemlich fair. Hatte mich innerlich schon auf 23 Tacken für die Shirts eingestellt.
 
Zurück
Oben Unten