NECROPHOBIC

du hast mich noch nie beim klatschen gesehen sonst würdest du so was nicht behaupten

Solange dir bei einer Necrophobic-Show nicht das passiert:
giphy.gif
 
The mentality is mostly friendly nowadays. On the verge of being PC which I despise. This is metal and metal is from Rock’n’roll. Elvis started off as the Bad Boy antagonist and so did Mayhem. If we are going to do this cumbayaa friendly then all is lost. People are afraid to stand out. To have opinions about anything. But you know what ?

Metal is a big FUCK OFF to conformity and to “normal” lifestyles. If you have a problem with that … well maybe you don’t really like Metal.

Friends of cumbayaa hier? :D
 
CD 14,99 vielleicht verwechselt.
Weil für 14 Taler hätte ich noch mal versucht sie mir schön zu hören. :D
 
NECROPHOBIC PART WAYS WITH ALEXANDER FRIBERG

Necrophobic have decided to part ways with Alexander Friberg due to several reasons. We thank him for great times together and wish him the best in the future with his other obligations in Naglfar and his main band Firespawn.

/Joakim, Sebastian, Johan & Anders
 
NECROPHOBIC PART WAYS WITH ALEXANDER FRIBERG

Necrophobic have decided to part ways with Alexander Friberg due to several reasons. We thank him for great times together and wish him the best in the future with his other obligations in Naglfar and his main band Firespawn.

/Joakim, Sebastian, Johan & Anders
Scheiße der hat optisch sehr gut dazu gepasst, aber letztendlich ist er nur der Bassist von daher egal
 
NECROPHOBIC PART WAYS WITH ALEXANDER FRIBERG

Necrophobic have decided to part ways with Alexander Friberg due to several reasons. We thank him for great times together and wish him the best in the future with his other obligations in Naglfar and his main band Firespawn.

/Joakim, Sebastian, Johan & Anders
Hach, wie schön.
 
Fände ich super, wenn Ramstedt und Bergebäck aussteigen würden und wieder ordentlichen Rock mit Black Trip machen würden.
Junge Junge, du schraubst meinen Aggressionslevel gerade auf Höhen, die hatte ich schon lange nicht mehr.

Um das klarzustellen: Nichts gegen Black Trip, aber alles von Necrophobic - einschließlich der Generalpausen - ist musikalisch so dermaßen wertvoll, dass die genannte Kapelle dagegen nur schlappig aussehen kann.
 
Hier knallts gleich!
Sorry hätte es anders ausdrücken sollen, sagen wir so wenn die Person die geht am Songwriting beteiligt ist dann ist es ein Problem, völlig unabhängig vom Instrument welches gespielt wird.
Man Leute, wenn ich jetzt die letzte Necrophobic höre muss ich jetzt panisch auf den Bass achten, da habt ihr mir was in den Kopf gepflanzt
 
Zurück
Oben Unten