Dead Congregation - Promulgation Of The Fall

Die "Sombre Martyrium over Europe"-Tour von Dead Congregation mit Incarceration steht bald an.

Saturday 22nd Oct. Glasgow, Scotland Caledonian Darkness II Fest
Sunday 23rd Oct. Hamburg, Germany Bambi Galore
Monday 24th Oct. Copenhagen, Denmark Loppen
Tuesday 25th Oct. Wroclaw, Poland Ciemna Strona Miasta
Wednesday 26th Oct. Nürnberg, Germany TBA
Thursday 27th Oct. Antwerpen, Belgium Het Bos
Friday 28th Oct. London, UK Nambucca
Saturday 29th Oct. Manchester, UK TBA
Sunday 30th Oct. Limerick, Ireland Siege of Limerick Fest
Monday 31st Oct. Bristol, UK Exchange
Tuesday 1st Nov. Nantes, France TBA
Wednesday 2nd Nov. France/Switzerland Show needed!
Thursday 3rd Nov. Germany Show needed!
Friday 4th Nov. Wolfburg, Germany s.v. Jugendhaus Ost
Saturday 5th Nov. Dresden, Germany Chemiefabrik w/Ares Kingdom (us) + Pentacle (nl)
 
14502980_1095562947179945_5567399862361417145_n.jpg
 
Die Chancen stehen gut dass ich sie mir morgen in Nürnberg ansehen kann,ich freue mich !

Edith hält Platz für den Flyer von zuhause später,über Handy geht gerade nicht.
 
das ist auch so eine Band, die mir eigentlich gefallen müsste. Aber irgendwie komm ich da nicht ran. Hat mich auch live nicht sonderlich überzeugt.
 
Zurück
Oben Unten